12 DE MAIG DE 2020 DIA MUNDIAL DE LA FIBROMIÀLGIA i SFC

Enguany arribem al 12 de maig en unes circumstàncies més difícils a les que ja venim patint. A les dificultats del nostre dia a dia per conviure amb les SSC, hi hem d’afegir la convivència ambt tot el que comporta le COVID-19. Si ningú ens ho ha posat fàcil fins ara, ara estem en un dia a dia molt més complicat.Nosaltres ho sabem, però hem de explicar als nostres familiars, amics i companys i als poders públics que la nostra situació també és força complicada, que les necessitats en l’abordatge de les SSC continúen sent les mateixes, que cal recerca, formació, empatia social.

Accès al document

1

En aquest sentit hem demanat al Parlament de Catalunya que en motiu del dia mundial de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica facin una senzilla declaració institucional. I hem demanat que el Parlament de Catalunya, ho demani al Congreso de los Diputados.(Cliqueu la imatge per accedir a la declaració institucional que hem proposat)

Ens hem adreçat a la presidencia del Parlament , i a la del Congreso de los Diputados i a tots els grups parlamentàris. Ho hem fet desde la comprensió de que el moment, que tots plegats estem vivint pel tema del Coronavirus és complicat, però hem intentat explicar que  més del 3% de la població està afectada, i que aquesta gent que conforma el nostre col·lectiu d’afectats, es mereix un petit esforç com el que els estem demanant.

En el moment de fer aquesta entrada a la nostra web (9/05/2020), desconeixem si uns i altres atendrán la nostra petició.

S’ha publicat a la web de Sanitat i Salut de l’Ajuntament de Barcelona una  notícia en motiu del dia mundial de la Fibromiàlgia:

Accès a la notícia