Fibromiàlgia, Síndrome de Fatiga Crònica i SQM

Junts aconseguirem el reconeixement social
slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Benvinguts

A la Plataforma FAMILIARS FM-SFC-SQM

Associació de familiars de persones malaltes de fibromiàlgia, de síndrome de fatiga crònica, de sensibilitat química múltiple i d’altres síndromes de sensibilització central

Junts podrem lluitar per a la visualització de les malalties i del patiment de les persones afectades.

Vine i ens ajudarem! Pots demanar-nos més informació

_________________________________________________________

Les SSC explicades pel tríptic de l’Ajuntament de Barcelona

Sovint no sabem ben be, com explicar als nostres amics, a les persones que estan amb nosaltres en el dia a dia, què és el que sent , què és el que li passa a la persona que té una afectació per la fibromiàlgia, la síndrome de fatiga crònica, la sensibilitat química múltiple.

Barcelona deixa d'utilitzar Glifosfats. No s'utilitzaran herbicides químics

No amb glifosfatBarcelona ja és una ciutat lliure de glifosat, arran de l’aplicació de la mesura de govern que establia que a partir del gener del 2017 no s’aplicaria cap herbicida químic als espais verds i a la via pública. Amb la intenció de tenir una ciutat més naturalitzada, es faran servir mètodes alternatius, com ara el vapor d’aigua, la plantació de gramínies o l’ús d’encoixinats d’escorça de pi, o simplement es deixarà créixer l’herba.

L'eradicació del glifosat comportarà un canvi en la fesomia del verd de la ciutat, però ho ha justificat basant-se en estudis científics que alerten sobre l’afectació dels productes químics en la salut humana i animal.

Espot que intenta sensibilitzar la societat sobre la fibromiàlgia i el SFC

Que no et confongui la invisibilitat d'aquestes malaties

Entén-les, comprèn-les. El que ens fa més mal és que no ho vegis.Que no et confongui la  invisibilitat de la malaltia

A partir del 7 de juny 2016 es podrà veure per TV3 i el Canal 33, un espot basat en el vídeo que va editar el departament de salut i que potser ja coneixeu.

El Departament de Salut i, en conjunt, tot el sistema públic de salut no han entomat l’abordatge i atenció efectius, de les malalties SSC

Maig de 2008, han passat 8 anys des de la ILP que vam signar 145.000 ciutadans de Catalunya, i diverses entitats de la societat civil, entre elles, les universitats publiques catalanes, cambres de comerç, ajuntaments...

Estrena a Catalunya de "Sonata per a Viloncel"

Després de passar per diferents festivals d'arreu del món, t'informem de les dates de l'estrena de la pel·lícula Sonata per a Viloncel a diverses sales de Catalunya:

ENTÈN-LES. ACOMPANYA-LES

Que no et confongui la invisibilitat d'aquestes malaties