DECLARACIÓ INSTITUCIONAL DEL CONGRESO DE LOS DIPUTADOS EN MOTIU DEL DIA MUNDIAL DE LA FIBROMIÀLGIA I DE LA SÍNDROME DE FATIGA CRÒNICA

En en dia d’avui al Congreso de los Diputados s’ha donat lectura a la Declaració Institucional amb motiu del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga Crònica ( 12 de maig) a proposta de la nostra associació  i de l’Associació Catalana d’Afectades i Afectats de Fibromiàlgia, Sindrome de síndrome de fatiga crònica / encefalomielitis miàlgica (SFC/EM), sensibilitat química múltiple (SQM), electro hipersensibilitat (EHS) i altres processos de sensibilització central relacionats amb les esmentades malalties. (ACAF)

Podeu veure el vídeo  de la lectura del document  que ha fet el 3er Secretari del Congreso, per acord de tots els grups parlamentaris del Congreso de los Diputados.

Entre totes i tots, seguim treballant per a la millora de la qualitat de vida de les persones afectades, per la recerca, pel reconeixement i la normalització d’aquestes malaltíes.